Wednesday, April 15, 2009

Makan² di JOHAN

Jot Down by Mummy Dasy at 9:31 AM
Semalam gi Perling
tengok MakTok coz dia ada kat sana
kuar umah kul 6pm sampai dlm kul 6.30pm
lalu depan AEON BI
Daneen cbuk nak makan kat situ
xde tempat lain gaknye naik muak asik ke situ jek
lepas balik gi makan kat JOHAN,Persisiran Perling


majuk x kasi amik gambo dia muka dia ngah x lawa kata dia..ko kecil lagi dik camne serabut pun tetap lawa pada Mummy..budak ni dah makin kuat melaram skang ni..

mamat ni cam biasa ada jek pose klu Mummy amik gambo

lawakan lampu bentuk bowl tomyam

yong tau hu Mr.Hubby punye

Bubur ni Mummy punye sedap gak dah lapo. Lauk bubur ni campuran daging, paru, lobak masin cam masak kicap dicampur daun bawang, sup dan bawang goreng.

ni Danish punye chicken chop. Dia makan ayam, Daneen makan friesnye.

Air lupe lak nak snap, air kongsi² jek order air fresh orange, milo ais & ais kosong. Ngah makan² Danish leh bersuara plak...

"Ayah, ada tikus"
"Mana?"
"Tu ha, beso dia lari dari situ ke situ"

Kuat okey dia cakap, Mummy marah coz nnt org lain dengo kesian kedai tu xde orang makan yang dah tempatnye tepi jalan beso memang xleh lari dari anasir² binatang camtu....
balik dalm kul 9pm, masuk jek keta Daneen terus tido, Danish xde maknenye berborak² lagi ngan ayah dia..last² Daneen bersore "Diyam...boyeh"
hahaha padan muke ayah & abang


pic10-1

11 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

aku pn suke dtg sni..tomyam die best gilos + kerang bakar..sambl die beshhh..

diniedinar said...

rajinnya mummy dasy buat hiasan baru.. bestnya makan2.. nampak otak2 tu teringat otak2 kat tasik puteri rawang.. last 2 weeks pi sana rmh cousin dia belanja otak2 best!!

CuTeMiUt78 said...

oh... kat persisiran perling tu ya... pernah dgr gak.. tapi tak pernah g pun.. sedap ya.. nnti klu blk JB nak try la

Siti @ nurie said...

uiks?....siti ni mmg dr zamn anak daralah, mmg jarang mkn kat kedai2,...he he he.....kalau mkn pun, time nak smbut hr istimewa je...he he he

mummy_ayu said...

wah..hari-hari ada perubahan ur blog...sukenye tgk! sedapnye tgk makanan..tengah lapor nie..busy!!!stress!

rynas said...

hehhehe mesti comel jer Daneen kata cam tu diyam..diyam..

Qasehku said...

Ktne JOHAN tue..sya x pnh smp lagi laa..

j0jet said...

hehe..pelat si kecik melaram tuh =)

Mummy Dasy said...

Pn.Hernee >> aku xleh sgt makan cfood ni ada mlm gatal2

diniedinar >> otak2 tu Danish yg suke antu dia ngan otak2 tu

CuTeMiUt78 >> Ak ah sedap hahaha mana x sedap tmpt mkn coz xyah susah2 masak

Mummy Dasy said...

Siti >> ye ke .. me ni "M" ckit klu nak asak ble dah lmbt smpi umah

mmmy_ayu >> jgn stress sgt darah tgg nnt hehehe

rynas >> hehehe dia manja semacam nak org jek dgr ckp dia coz dr kecik NekYang dia yg jaga tu yg spoilt ckit

Mummy Dasy said...

Qasehku >> kat tepi highway 2nd link

Jojet >> ak ah pelat2 klu nak kuar mesti nak ikat rambut, pastu bongkar beg Mummy dia cr compact ngan lipstik

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea