Saturday, April 4, 2009

Tamat sudah

Jot Down by Mummy Dasy at 11:19 AM
Esok nak gi jemputan kahwin
my BFF AZIE
dah selamat nikah pun dah jadi bini org
esok sanding...so makan free ah

kiri atas : Seed, Dida, Noor, Mami, Edah
kiri bawah : An, Cdot, Me, Hernee, K.Tam, AZIE


kawan² dengan gigihnye aku selongkar
harta² lama klu Pn.Hernee letak latest picture
me lak letak gambo terakhir kitorang bersama
ni pic tahun 1996 after PMR dah 12 tahun okeh
resdung hidung bongkar gambo yg berhabuk²

last sekali nak wish AZIE
"SELAMAT PENGANTIN BARU"


kawan² jumpe esok ye...
CDOT x dpt dtg nnt kite tayang gambo
biar dia jeles muahaha

bloggers lain tentu byk jemputankan arini & esok
me suke klu bab makan free ni x yah masak
xde ah basah ketiak nak masak
tu belum campur berkungtau ngan Daneen kat dapur
hehehehe
to u alls SELAMAT BERHUJUNG MINGGU

okie daaaaa nak wat kek hawflakes jap


Till next episode...

7 yang membebel:

Anna_Fauziana said...

hakhakhak...kelako siot gmbo korang msa muda2 dlu..

CuTeMiUt78 said...

selamat cuti hujung minggu..

Mummy Dasy said...

Anna >> Dush Dush Dush

Cutemiut >> 2 u 2

mommysarah said...

aie, bebudak smtpjb ada ker yang ada blog @ FP selain jade, ko ngan aku?

♥Hernee Nazir♥ said...

hahaha..long aku malu la tngok gmbr neh..hehehe..

ape hal lu lentok kat bahu gua ni?hehehe

Mummy Dasy said...

Ina >> xtau tapi SEED tu kan 1 kelas ngan ko klu x silap aku ah...

Mummy Dasy said...

Hernee >> Hahaha ape nak dimalukan.. resdung aku menyelongkar cari gambo ni

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea