Wednesday, April 15, 2009

TAG ZIE

Jot Down by Mummy Dasy at 2:55 PM
Tag dari ZIE..
Tanpa melengah masa lagi jom layan soklan²nye...

1) Adakah anda suka blogging? Kenapa?
☺☺ Yap!!, kerana suke lorr.... klu leh tiap² ari tapi time Mr.Hubby xde kat umah ah.....klu dia ada kena menjalankan tanggungjawab seorang isteri cewahh....

2) Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5
☺☺ Blog sape selalu skodeng.....selalunye kat Mummy Love To Read latest update

3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?
☺☺ Dah dapat pun....My Mr.Hubby ofcos..giler ko klu jawab org lain kang ada perang dunia...

4) Taken or single? Mana lebih bagus?
☺☺ Mana² pun boleh, pokok pangkal korang suke...as for me ofcos ah taken coz ada orang menjaga kite...

5) Pernah tak cinta anda tidak dibalas?
☺☺ Tak kot..... hehehe

6) Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5
☺☺ ni bukan idaman, dah dapat pun ye harap maklum
ciri² tu yang paling penting byk duit hahaha just joking nnt x pasal² kena cop mata duitan...
yang penting jadi pembimbing ke jalan yg btul & dpat terima me seadanya...:)

7) Nak berapa anak?
☺☺ To me now is enough..tapi Mr.Hubby nak 4 :p

8) date of birth.
☺☺ 17 march, 1981

9) Best present yg penah dpt?
☺☺ Ofcoz my hantaran perkahwinan

10) Gift yg di impikan..?
☺☺ Dah dapat tapi ni nama pun impiankan....nak Vaio Pocket PC lak hehehe klu Mr.Hubby baca mesti dia cakap "Camni bukak kedai komputer 2nd ah" huahuahua.....lagi 1 nak banglo sebiji bile ah boleh dapat gaknye...

11) Fav colour
☺☺ Black, Pink, Purple, Red & yang striking

12) Fav numbers?
☺☺ 7

13) Best place yg ingin dijejaki?
☺☺ MEKAH
Nk mengerjakan umrah lagi n haji plak...Insya'Allah klu ade rezeki.

14) Rase bahagie bile.....
☺☺ Mr.Hubby gembira & anak² berjaya

5 orang yang hendak di tag :
☺☺ Pn. Hernee ☺☺
☺☺ Siti☺☺
☺☺ Azure ☺☺
☺☺ Mummy Ayu ☺☺
☺☺ eja ☺☺


Tiada paksaan....klu dah buat abaikan ye...




pic10-1

4 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

wah..ade 2 tag kena jwb ari ni..

mummy_ayu said...

he he he..kena tag..memula nak buat macam ne? first time nie...?

mc'eja said...

hehe..kene tag.will do!

Mummy Dasy said...

Pn. Hernee >> jawab jgn x jawab..

mumm_ayu >> just copy the question with ur own answer simple..

eja >> OK

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea