Tuesday, April 14, 2009

B**oh punye manusia

Jot Down by Mummy Dasy at 1:04 PM
Arini emo and tensi yang amat sangat
ghupe²nye ada lagi manusia
macam tu kat muka bumi ni

pagi² lagi dah buat aku naik angin
mulanye mmg cool tapi ni dah dah lebih
sebelum ni pun bukan xde yang ngata belakang ada
tapi me leh cool lagi coz amalkan prinsip
"LANTAK AH ORANG NAK NGATA APE, ADA AKU KISAH"
tapi ni dah masuk bab rezeki
rezeki yang aku dapat tu
tuk beli barang anak² aku
tak kisah kat depan bukan main lagi macam² bual
pastu bile belakang macam² gak ngata aku
memang menguji kesabaran okeh
my workers semua kerje ikut shift
gaji masuk bank direct
tu pun HQ yang settlekan semua
keje aku cume masukkan shift bukan duit
nak kata aku makan duit korang
camne aku nak amik duit tu
stupid nak cakap tak fikir dulu
ni tak fikir pakai kepala lutut bukan otak!!
kalau setakat 2 ke 3 ratus tu takyah
kang kalau aku citer lebih²
cakap aku berlagak, nunjuk² laki aku
hish geram masih berbuku lagi ni
tapi gaknye aku ni jenis
pendam jek xnak luahkan semua
ape yang aku nak wat skang ni ialah
WWWWWWWWAAAAAAAARRGGGGGHHHHH
nak menjerit sekuat² ati



pic10-1

19 yang membebel:

Unknown said...

salam..biasalah manusia ni..mcm-mcm ragam...bukan boleh tgk org senang...

sabar ajelah..

CuTeMiUt78 said...

eh.. sabo2.. biasa la kan mulut manusia ni.. macam2.. org yg perasan PHD ni jgn dilayan.. nnti kita yg sakit hati kan.. apapun byk2 kan bersabar ya

Jade said...

aie, ko lempang je mulut org jahat tu... hampeh.. cakap tp tak selidik fakta :(

hehe.. tetiba je aku emo same..

Mummy Dasy said...

Kak ina >> Betul kak... x kisah dia nak ngata ape tp ni psl rezeki..

Mummy Dasy said...

Cutemiut78 >> ni dah sabo tahap gaban...

Mummy Dasy said...

Jade >> Ak ah tu aku cakap stupid pny manusia..tp exec aku lagi ganas B*** terus di cakap dia..

mummy_ayu said...

salam...sabar ye. yang penting kita tahu kita tak buat mende mende yang diaorang cakap tu..ok...

fildza's said...

sabar byk2.. manusia ni rambut jer sama hitam(tp skrg dah ramai yg mcm2 kaler eheheh)... hati lain2... ada yg hati busuk eeee geram kan org cam tue

Mummy Dasy said...

mummy_ayu >> mmg ngah bersabo ni..

Fiza's >> betul ah..yg busuk ati lg dahsyat..

Hernee Nazir said...

sbao2..meh la kite jerit same2..sesungguhnye kite tgh same2 tensi ni..

NizA said...

uishhh...sabar2...org mmg xkan phm nak2 bab duit nih...sabar ye...

siti noriza saleh said...

awat si hernee tu pun nak join tensen?..he he he...sabor mummy...mmg cmtuelah kalau bab rezeki...kan ada jnis org yg takleh nak tgok org lebh ckt....

~Umi.Sufira~ said...

Mummy, manusia memang banyak ragamnya..sabar banyakw yer mummy...macam kata2 perangsang mummy selalu kat mimi waktu mimi dilanda geram juga..cheer up!:)

Mummy Dasy said...

Pn.HErnee >> Hahaha jom sama²

Mummy Dasy said...

niza >> betul, bak kata orang duit dah lebih makin nak lebih tu yg jd tamak

Mummy Dasy said...

Siti >> Betul ah

Mummy Dasy said...

MIMI >> Ngah bersabo ah ni, klu x mau kena darah tinggi hehehe

Unknown said...

sy kat opis pon sama!sakit jiwa kn kak!!!

Mummy Dasy said...

jojet >> sama2 ah kite skit jiwa,makan ati semua yg berkaitan tu..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea