Monday, April 13, 2009

Mak Mertuaku

Jot Down by Mummy Dasy at 2:49 PM
Alhamdulillah
pembedahan dah selamat
tadi Mr.Hubby SMS bagitau
my MIL dah ada kat ward & SMSnye tulis
"Mak nak makan piza lak ni"
aduh mak mertua aku ni tau ah puasa dari pagi
takkan terus nak makan pizza cam mat salleh lak
mana ah cucu 2 orang ni tak asik makan makanan mat salleh gak
nak tak nak terpaksa ah Mr.Hubby tpon PIZZA HUT delivery ke hospital
mentang² anak dia keje kat situ suke² ati jek
dia nak wat ape....mak ek....
syukur my MIL dah ok & petang kang dah leh kuar wad


pic10-1

4 yang membebel:

Siti @ nurie said...

Alhamdullilah...semuanyer berjlan lancar...layankan jelah...

Mummy Dasy said...

Siti >> Yap mmg dilayan pun..

mummy_ayu said...

alhamdulillah...dasyak gak your MIL...American...tapi selagi dia selera nak makan, kasi je..nanti dia dah tak selera, letak apa pun dia tak mau kan...

Mummy Dasy said...

mummy_ayu >> Tul tu..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea