Saturday, April 25, 2009

Kelakatu

Jot Down by Mummy Dasy at 4:37 AM
Terjaga ni dah xleh tido semula
semua gara2 Danish nak gi toilet
selalu bangun terus gi toilet xde nak kejut2 pun
malam ni dia leh kejut lak
bangun tengok kelakatu byk kat lampu belakang umah
ngan kat depan bile switch on lappy nyerbu lak kat lappy
me angkut bawak masuk dalam bilik pun pandai dia cari
aduh bila dah kelakatu ni sok pagi mesti banyak semut gigit
menghurung 'mayat' kelakatu kat beranda umah ni kang
ni yang lemah nak menyapu ni
ish dasar pemalas tul ek me ni hahaha
okeh nak tido dulu banayk lakkalakatu ni masuk dalam bilik


pic10-1

10 yang membebel:

Gieyana said...

No wonder ler ko merayap2 d'awal pagi ke blog2 kengkawan!hehehe..ingatkn ko study ker apa..

Mrs Noba said...

kelekatu? skang musim hujan memang banyak kot?

Mummy Dasy said...

Gieyana -> Betul tu kalau x xde maknenya nak bangun pagi2 buta mcm bersahur lak rasa nasib pemakan dah habis klu x mau bersahur tadi

Mummy Dasy said...

Mrs. Noba -> Gaknye kot

Siti @ nurie said...

samlah kat umah siti/....si mia asyik tunjuk kat lampu je....ckt2 panggil siti, ckt2 panggil siti...bila menantang tu jatuh kat lntai, dia punyer jerit, mcm nampak apa

.: Leen-Wawie :. said...

kalakatu tuh yg hat kecik tuh busuk skit.. tak suka kalo dia masuk rumah... ada si damia kutip.. sabo je laaa...
cantiklah deco 'rumah' nih...

Mummy Dasy said...

Siti >> Betul, klu nampak jek mmg terus bergelap habis dalam umah terus tido...

Mummy Dasy said...

::Leen-Wawie >> yap yg busuk tu, TQ

♥Hernee Nazir♥ said...

i hate bau kelkatu..yakssss..

CuTeMiUt78 said...

emmm... memang mlas kan klu bab nak menyapu kalkatu ni.. umah kita pun sama je

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea