Friday, April 24, 2009

Bubur

Jot Down by Mummy Dasy at 1:20 AM
Setelah sekian lama tak masak kat umah
kerana dalam awal bulan ni spt yang semua tahu
penyakit semakin kerap datang
so Mr.Hubby cam bersimpati
sebab tu xpnah masak tapaw jek
arini me cuma masak
bubur, ikan terubuk masin, telur terubuk masin & ikan bilis kicap
anyway nak bgtau Mr.Hubby

"Thanks, Ney coz faham situasi sekarang,
love u 4ever"

P/S : Jangan lak ada yang muntah darah..




pic10-1

8 yang membebel:

diniedinar said...

fullamakkkkkkk....!! nampak cam sedap je. dinie ni peminat terubuk masin :) lama tak makan ngan bubur cam ni

Zuhaini said...

sedapnya bubur....

♥Hernee Nazir♥ said...

long..aku xnak muntah..tp aku lapo..mintk sket bubur ko tu..hehehe

mummy_ayu said...

bubur pun nampak menyelerakan! tetambah lagi terubuk masin tu..yum yum!

Mummy Dasy said...

diniedinar -> sama me pun suke terubuk ni

Mummy Dasy said...

Zuhaini -> Jemput makan

Mummy Dasy said...

Pn.Hernee -> Ko ni nak makan Pizza ke bubur..

Mummy Dasy said...

mummy_ayu -> Jemput makan

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea