Monday, April 13, 2009

Andai ku tahu

Jot Down by Mummy Dasy at 12:35 AM
Makin lama dengar
makin jatuh cinta ngan lagu ni
so layanzzz....



Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku
Aku takut akan semua dosa dosaku
Aku takut dosa yg terus membayangiku

Andai ku tahu
Malaikatmu kan menjemputku
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu
Aku takut akan semua dosa dosaku
Aku takut dosa yg terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa dosaku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu
Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas disurga

Andai ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu
Aku takut akan semua dosa dosaku
Aku takut dosa yg terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa dosaku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu





pic10-1

3 yang membebel:

Redbloodsnow said...

Zie suke banget ngan lagu neh. membawa keinsafan dlm diri

:)

mummy_ayu said...

yes..lagi nie memang membuat kita insaf..bila time dengar lagu nie je...tapi minta-minta lah kita sentiasa insaf...amin

Hernee Nazir said...

saya juga suka! hehehehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea