Wednesday, February 11, 2009

Semalam pny citer

Jot Down by Mummy Dasy at 1:19 PM
Semalam mmg bz ok
kat ofis wat keje x berabih2, kat umah pun wat keje gak
balik keje terus masak
semalam Mummy masak lokan
kawan ayah yg bagi siap kopek kulit okie,
betapa pemalas rajinnye Mummy semua nak siap tp xnak wat sdiri
klu ikan pun mcm tu beli mesti siap siang cos x reti siang ikan hehehe
semalam masak sambal lokan

Mummy cbuk masak anak dara ni pun cbuk gak memasak

siap ngangkang lagi x pasan Mummy amik gambo
nampak tu khusyuk betul
buat kuih sipuy kata dia hehehe
ni belajo ngan Maklong buat kuih siput
dah pasan Mummy amik gambo dia hehehe
pastu dia marah Mummy kata dia jgn amik gambo
adik x lawo rambut tak sikat
pasan tak rambut depan dia senget
hehehe Mummy gunting cos dah tutup mata
mula2 dia taknak siap pegang2 rambut tapi
Mummy pandai amik hati dia
Mummy upah gula2 klu gunting hehehe
Gambo masa gunting xde cos dia xnak amik
Ayah suh gunting kat salon jek
Mummy cakap ble masa nak gi
Mummy suh dia tutup mata, dia tutup mata
suh dongak kepala, dia dongak
mulut muncung Mummy suh tutup xleh kata dia
amik ko masuk dlm mulut rambut
kata Ayah tadah jek ah Mummy buat ape
kata anak Mummy mesti ah dgr cakp Mummy kan Dik
n result cam kat atas ok
korang bayangkan cam rambut Bunga Citra Lestari
tapi dia senget rambut belakang
anak dara ni senget rambut depan hahahha
kata Ayah sampai na ati wat rambut anak camtu
Mummy jawab artis rmt senget org x bsg pun....
Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org




Till next episode...

2 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

long ko wat aku terliur..slurrpp..

DASY world said...

hahaha.... tu baru 1 menu wah mcm chef plak rasa

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea