Monday, February 9, 2009

Abang Adik

Jot Down by Mummy Dasy at 2:14 PM
Malam td gi amik kunci
umah sewa BIL penyewa pulangkan kat Taman Mas, Gelang Patah.

Nak jadi cite on d way
borak pny borak pastu Mummy tanya Ayah

Mummy : oh, malam pun buka warung ni
Ayah : ak ah adik dia buka

Danish nyampuk

Danish : Siang sapa yang jaga
Ayah : Abang dia
Danish : Petang
Ayah : Adik dia
Danish : Malam
Ayah : Adik dia

Mummy kat belakang dah senyum dalam hati cakap
jangan nnt mamat ni tanya ada berapa adik sudah ada hangin ayah.

Danish : Malam ckit
Ayah : Malam ckit dah tutup
Danish : Malam banyak
Ayah : Dah tido

Pastu dia diam, Mummy kat seat belakang nasib baik dia tak tanya macam2 lagi kalau tak selalu sampai mati kutu nak menjawab soalan2 dia, tu belum Daneen lagi coz mlm td minah ni penat sgt gaknya siang berkebun tak berbunyi2 diam je diri sebelah Mummy.
:-) macam2 ragam anak2 Mummy...




Till next episode...

1 yang membebel:

yazeema said...

salam kenal,you dok area mana? gelang patah ker?

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea