Tuesday, February 3, 2009

Benjolan

Jot Down by Mummy Dasy at 2:31 PM
Siape yang benjol?
Daneen
Katne?
Dahi lah kat ne lagi
hehehe ni ah dialog Mummy ngan ayah setiap kali Daneen jatuh & benjol

Boleh dikatakan setiap bulan mesti jatuh benjol kat dahi
takde ape3 effect ke?

Mummy pun tak tahu coz tengok dia lagi
aktif & advance dari Danish

Minggu lepas sekali
masa shopping tu ada kisah
dia ngah tolong ngemas barang
pastu macamne ntah dia duduk atas beras main hantuk2 kepala
hantukan kali ke-3 bukan kat beras dah melusur ke lantai
dia hantuk atas lantai sekuat2 tidak
huuuuuuwaaaaaaaa
menangis sekuat2 tidak Mummy dari dalam
berlari ke dapur tanya ayah Tak tahu dia ngah main ngan Danish berdua
tengok sebeso2 benjol kat dahi belah kiri.

pastu esoknya
Mummy ngah mop lantai
suh dia masuk dalam mule2 okey jek siap nyanyi2
Kawin.....kawin...kawin.......
sambil kipas ngan kipas cendana
tak aleh2 Tiba2
HUUUUUUWWWWWWAAAAAAA
Mummy tgk dah benjol tmpt yg sama
terlanggar akuarium ayah nak bersimpati pun xjadi
punyer beso akuarium blh dilanggar
ape ah ko dik tu ah cbuk kawin,kawin,kawin

Then pagi tadi jatuh lagi
kata nenek, dia ngah makan mee pastu berlari gi depan ada lori datang
semua orang berlari ke depan dgr dia nangis
sakit yang amat sangat sampai menggelitik(btl ke ejaan hentam jek ah)
kena kat tempat yang sama makin beso cam flowerhorn.
Masalahnya tempat dia jatuh tu kat tengah2 umah xde apebenda
selapang2 umah mmg xda ape2 atas lantai.
Pelik kekadang camne dia leh jatuh.

kadang2 sehari sampai 2 kali jatuh
pastu kiri kanan benjol
kesian tengok dia.


Till next episode...

7 yang membebel:

Haslinda said...

kot2 bulan "jatuh" sedunia kot..hehe..lawak ja

CiKaYu said...

adus...ciannye....lawak pun ada gak...sabar je lah ye...dia tgh aktif tu! salam perkenalan, change link ye!

DASY world said...

Haslinda--> Ak ah dia asik jatuh jek pelik pun ada

DASY world said...

CiKaYu-->salam kenal

::Umi Sufira:: said...

Ala sian Daneen...jangan sampai muntah2 sudahlah...

DASY world said...

Mimi--> Setakat ni xde lak tapi dgr kata klu muntah2 tu bahaya

.:Hernee Nazir:. said...

x pdn kecik si Daneen nie..kental gak ek..hehe..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea