Friday, February 20, 2009

Homework

Jot Down by Mummy Dasy at 12:40 AM

As usual balik Danish sekolah mesti ada homework

tapi semalam tak berapa banyak sangat cuma mewarna

sempat lg tgk camera tu

nak colour pun sempat posing

minah ni macam biasa ah

cbuk org nak buat homework dia pun nak wat gak

cari ape ntah dlm beg tu gaknya...


Till next episode...





4 yang membebel:

mc'eja said...

eh eh..beg kfc..hehe

Mummy Dasy said...

mc'eja --> yup, sorang 1 Daneen punye dah lang yg tu Danish puny tp dia buat cam dia punye...

::Umi Sufira:: said...

rajinnya danish..hihi

Mummy Dasy said...

Mimi --> hihihi time ngan Mummy cepat siapnye coz sebelah hanger sbb tu tak suke mummynye yg ajar time wat homework hehehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea