Wednesday, February 4, 2009

Tau Tak

Jot Down by Mummy Dasy at 10:37 AM
Akhir2 ni mulut Daneen mencabar kesabaran Mummy, semalam dia leh berkata2


"Nak susu"
"Nanti jap Mummy ada keje" pastu terlupa
"Org kata nak susu tau tak" ngan muka2 bercakap
Mummy dah confuse sejak bile plak minah ni pandai cakap camni

Pastu one of incident, Pagi tadi nak mandi
Ayah : Cepat Dik ayah mandikan
Daneen : Nak ngan Mummy
Ayah : Cepat ah ayah dah lambat ni
Daneen : Orang kata nak Mummy, orang kata tau tak

Dah mummy mandikan taknak lak kuar, bila Mummy marah dia putar balik plak

"Nak ngan ayah orang kata tau tak."
Mummy pun panggil ayah lak suh Mummy settlekan mcam tu jek ah... Daneen sekuat2 tidak cakap
"Orang kata nak ngan ayah tau tak orang kata"
Mummy dah angin 1 badan, Mummy lak cakap "Orang kata,orang kata ni Mummy lak kata masuk taknak lak dengar klu org kata" dia pndi lak wat senyum kerang bile org lain ngajuk cakap da.


Sekarang ni kalau dia ngah bercakap orang tak layan mesti dia cakap



"orang kata.......tau tak orang kata"



Mana dia dapat pun tak tau ah merutai sekali kalau dia bercakap, hangin 1 badan nak dengar cakap dia.



Till next episode...

4 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

mcm org tua si Daneen nie..hehehe

DASY world said...

ak ah klu depan org x kenal pandai lak control ayu

.:Hernee Nazir:. said...

ko ingt x mase kitorg braye umah ko ari tu..kn main malu lg die ek..btuah btul..hehehe..die rmai calon2 MIL die dtg..hehehe

DASY world said...

ha tu lah pasal, korg dtg kejap klu lama ckit mau belang sume kuar dia kena warm-up dulu

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea