Wednesday, February 25, 2009

Nyaris2

Jot Down by Mummy Dasy at 10:20 PM
HUHUHU the worst day ever
balik keje tadi nyaris2 melanggar sorang akak & anaknye
masa tu tak tahu nak ckp camne perasaan
Tuhan jek yang tahu k

Kisahnye kat simpang nak belok kiri
so belah kiri mmg xkan tengok
cuma tengok belah kanan jek
tgg 2 keta lepas pastu ada 1 keta
pada pandangan mata hitamku jauh lagi
cukup masa untuk ku kuar okie masih lg toleh ke kanan
tapi baru tekan minyak tiba2 dgr sore org menjerit bile pusing depan
tgk akak tu xtau dari mana datangnye
ish klu aku masuk gear terus mmg melambung dia 2 banak
ish selisih..... pastu sepanjang perjalanan flashback pasal kejadian td

Actually arini fikiran x fokus macam2 di fikir
works, family ah macam2
selama ni takpenah citer ngan sape2 psl working environment
even with my hubby
to me hal tempat keje xyah nak citer
w/pon tau diorg selalu citer,ngata,ngutk,memburuk2kan diriku ceh...
depan bukan main baik lagi tapi jgn pndg belakang bertan2 lori dijaja...
bile gaji lmbt msuk me yg dislahkan w/pun tugas2 bank-in gaji semua HQ yg wat..
kadang rasa cam nak benti tapi xreti xde duit sediri
HUbby mmg kasi tapi nnt ku xleh nak joli sakan okie...

ah dah stop till now xsuke citer2 pasal org lain
esok masih ada n bt benda yg sama
wah mlm2 ari feeling ah pulok



Till next episode...

4 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

isyhh..ko nasib baik ek..

Mummy Dasy said...

Ak ah ciklong aku mmg x pasan giler dari mana org tu kuar

Siti @ nurie said...

mummy..kan org kata malang tak berbau,..emm siti rasa tak salah kot kalau cter kat hubby...tapi, jgnlah selalu..boring nanti dia dgr...

Mummy Dasy said...

siti --> malas ah nak citer tapi klu mcm ada job tu bgtau ah hehehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea