Wednesday, February 4, 2009

PUAN2

Jot Down by Mummy Dasy at 4:27 PM
He he he citer pasal Daneen lagi

Ayah selalu tanya macam2 kat anak
Mummy malas nak melayan coz xde masa malas

Ayah : Adik, abang boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Usu, boy ke girl?
Daneen : Boy
Ayah : Adik boy ke girl?
Daneen : Puan-puan
Ayah : Girl ke boy?
Daneen : Puan-puan

Mummy dah naik confuse mana lak dapat ni
tanya semula perempuan ke puan-puan
Jawapan dia still "PUAN-PUAN"
kang tanya lebih2 ada dia jawab
"Orang kata puan2 tau tak" :-)

Macam2 minah ni dapat perkataan yang pelik2 skang ni
dari mana sumber dia dapat tak tahu ah..


Till next episode...

7 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

ibu la nie yg ajo..hehehe

mc'eja said...

ahaha..comey nyer ckp tau tak tuh..die tgk tv kot

mummysya said...

Salam..

hahahaha!!! Pandainya, nie dalam geng Aries'sya gak nie....

DASY world said...

Hernee--> Dah tanya ibu ckap xde ajar camtu

DASY world said...

mc'eja-->Agaknya ah kot coz kat umah nenek dia mmg xde wat keje lain pun tgk tv jek ah smpi Mummy balik

DASY world said...

mummysya--> Bleh gang ngan aries'sya hehe fish ikan masin mmg xleh lupe entry tu

CiKaYu said...

anda telah ditag...

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea