Thursday, February 26, 2009

Cupcake

Jot Down by Mummy Dasy at 6:17 PM
Alahai kesian lak kat mamat ni
tadi masa balik sekolah tgk ada bbrp bdk bawa cupcake
tanya ngan Danish
"Org tak dapat"
"Nape abang tak dapat"
"Org kumpulan manggis, yang dapat tu kumpulan pisang"
Mummy yg sentiasa blurr ni dah confuse
apebenda lak pisang & manggis bagai ni
"Pisang & manggis tu ape?"
"Buah ah tak tau ke?"
ambik ko bagi lg soklan bernas sapa suh
"Yelah abang main game ke ape?"
"Ak ah, gang org kalah" lemah jek jawab
"Mummy nnt belikan org he"
"Sok ah suh ayah belikan"
"Alah jom ah kite gi belikan kat tempat aritu"
Jusco ah tu anakbanak kaki jalan
tapi la ni Mummy ngah kepingin nak ke CS jek
coz J'co Donut dah ada kat sana ye harap maklum
kesian lak Mummy tgk
"nanti ah b'day abang Mummy beli camtu"
"Lama lagi ke tak"
"Lama ah lagi"
dia diam, aduh Mummy kesian lak tengok
Mummy kalah klu anak² wat muke seposen ni
tapi klu kat umah macam tarzan diorang kena marah
esok ah bang Mummy belikan
arini...................
bz k yg teramat sangat lg pun Mr.Hubby
ada keje for sure malas nak melayan kerenah kami anakbanak
yg asik nak outing jek hahahaha










Till next episode...

5 yang membebel:

Opie said...

ciannye die...kempunan cupcakes..hihihi

rynas said...

yerlah kita sebagai ibu kalau boleh nak tunaikan permintaan anak-anak...sian tengok muka seposen anakkan????

Mummy Dasy said...

Opie & Rynas --> ak ah sian dia cam kempunan gitu, mmg ah kite sbgi mak ni x sampai ati nak biar anak2 kite kempunan

Siti @ nurie said...

ikut saperlah anak2 kaki aouting tu?he he he....belikan jelah mummy....

Mummy Dasy said...

Siti --> Tulah pasal ikut sapa ah gaknye... janji arini belikan pagi² dah nuntut

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea