Thursday, February 26, 2009

Awal² pagi

Jot Down by Mummy Dasy at 8:40 AM
Haish pagi² baru kul 8.40am k
baru nak sapan
mmg ah Mummy kul 8am dah terpacak kat ofis ni
tapikan office hour 9am-5pm
lunchtime 1pm-2pm
ni tak pakai redah jek kdg² 4.59pm
pun masih ada lagi datang office ape kes...
ish pening pala ha ni tingtong² lagi k
hahaha Mummy buat dunno jek buat pekak
takda masa k ku nak bukak pintu belum waktunya
korang tunggu ah kat bawah tu kul 9am sharp baru dibuka pintunye ye........




Till next episode...
 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea