Friday, May 22, 2009

Pesta Buku

Jot Down by Mummy Dasy at 9:24 PM
Isnin aritu masa gi MAA Assurance
ternampak banner ni di tepi jalan
dah pasang angan² nak gi
tapi bile ajak dia diam jek
hahaha betul ah seperti N3 Umi Sufira
dah 6y ni lain dulu ajak terus nak gi
tapi xpe dia xnak gi me leh gi sendiri
hahaha ni kelebihan wife yg reti drive
huish derhaka lak rasa niat terpesong ni
tak ah actually dah bincang klu Mr.Hubby x dapat gi
me leh gi ngan anak²
jom warga JOHOR meriahkan
PESTA BUKU ini


pic10-1

2 yang membebel:

Siti @ nurie said...

mummy...cm klako kan bila baca N3 mimi tu....tapi, sbb siti dah dibiasakn masa BENCINTA dulu tak spt org2 lain bercinta, so, dah terbiasa wat sndiri....tang klako, masa belum kawin, dia tak ksh pun kalau siti anto sndiri keta gi servis, tapi dah kwin, bila nak anto sndiri, dia kta, mcm belum ada laki....ha ha ha ha....dia jeles kot apek bengkel tu ngurat siti...kueng kueng kuneg

mumy said...

mesti pegi pesta buku ni..jom ramai2

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea