Friday, May 1, 2009

Selesai sudah

Jot Down by Mummy Dasy at 9:09 AM
Now i'm at home
semalam keluar wad
mc sampai 05/05/09
masa ari operate tu mmg x sedar langsung
sampai terus admit pastu bilik xde semua dah full so dapat VIP SUITES
masuk OT kul 9am pastu sedar² dah kat wad
lebih kurang kul 12pm kalau x silap ah
AZIE ada datang tapi masa tu mamai lagi
coz mak dia pun operation yang sama tapi sehari sebelum
hari yang sama tu katanya nak keluar tapi tak tau ah dapat ke tak
coz surgeon cbuk ada operation
skang ni dah leh jalan tapi macam orang br lepas bersalin
tebuk 3 lubang kat perut
kata my surgeon susah ckit nak kuarkan batu
coz besar and ada 9 ketul
batu boleh bawa balik, pundi hempedu xleh
coz nak anta lab
nanti me update pic's ya, la ni cam pening lak pala


pic10-1

10 yang membebel:

ILA said...

dah selamat dah yer...alhamdulilah..berpantang lagi sekali lah yer...hehehe

the kecik said...

take a good care!

Anna_Fauziana said...

semoga cpt sembuh mummy dasy...

mumy said...

get well soon..do take care of urself..

Siti @ nurie said...

Amin...semuanyer dah settle...kena jaga pantang betul2 tau....

Mrs Noba said...

take good care of urself!

mummy_ayu said...

alhamdulillah semua dah selamat! sekarang jaga kasie baik luka kat dalam tu je...take care!

genny da bomb said...

alhamdulillah dh selamat mummy..tak penah citer pun mummy ada sakit2..cemana leh kesan sakit tu mummy?

izzahazfar said...

semoga cepat sembuh!

Qasehku said...

Alhamdulillah dh selamat jalani pmbedahan..mdah2an cpt sembuh dn mkn ubt yea..take care

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea