Wednesday, May 20, 2009

TAG WALLET

Jot Down by Mummy Dasy at 10:08 AM
Telah di tag oleh Zuhaini
mari selongkar ape ada dalam wallet ku

Wallet ni b'day last year Mr.Hubby belikan
selalu me pakai wallet sampai koyak
yang selalu koyak dulu tempat coins ah
hihihi coz sampai kembung me sayang nak pakai syiling² tu
okie dalam wallet ada

◘ ATM PB & CIMB
◘ Credit Card
◘ Medical card
◘ Kurnia Auto Assist
◘ kad UO
◘ Kad Sen Heng
◘ Kad JJ
◘ Kad Anakku
◘ Kad Tupperware
◘ Kad Nikah
◘ IC
◘ Lesen


pic10-1

10 yang membebel:

mummy_ayu said...

macam-macam ada!

Mummy Dasy said...

mummy_ayu -> betu tu MMA

Siti @ nurie said...

wah.....byknyerrrrrrrrrrrr kad..............

Ungku Nor said...

hehehe..dulu akak buat tag ni..dorang bising tengok gambar akak masa dolu2..;p

Mummy Dasy said...

Siti ->> hahaha ku mmg gile ngan kad2 ni

Mummy Dasy said...

Ungku Nor -> lor ye ke...nape dorg bsg..akan ku check gambo dulu2

ain said...

kena cari purse beso lagi le me. byk nak isi tu!!!

Redbloodsnow said...

hehehehe..nasib bek x mcm wallet Zie...yg byk sampah sarap..kahkahkah


:P

Mummy Dasy said...

ain -> tu pun dah cukup beso

Mummy Dasy said...

Redbloodsnow -> wallet akak xde sampah klu h/bag ye tahun lepas nyer resit pun masih ada lagi

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea