Thursday, May 7, 2009

Jemput Makan

Jot Down by Mummy Dasy at 11:05 PM
Jemput makan semua
i know i know it's almost midnight
nak wat camne dah lapo, arini x masak air paip xde
aie tangki pun habis keje dek budak 2 tu
petang me x makan coz Mr.Hubby kursus dia makan pas balik kursus
makan kat luar ngan kawan² anak bini kat umah kelaparan
dush dush sekali budak 2 tu dah makan umah neneknye
so tinggal me jek yang belum makan
pesan ngan my sis nasi goreng USA
dah ah mahal x sedap lak tu tapi tetap licin lapo punye pasal
makin ah naik penimbang pas ni



pic10-1

11 yang membebel:

YatieJay said...

Yummmm..yummmmy....terasa lapor lak memalam buta ni nengok gambo tu....

Terima kasih sudi menjenguk ke blog akak...Jemput amik award ye...Happy Mother's day in advance ; )

Mummy Dasy said...

YatieJay -> Thanks 2 u too, nnt me amik award tu ye..

Redbloodsnow said...

uiii...terlior nengok nasik goreng USA tuh. siyesly x pnah zie mkn nasik tuh. kat cnie lom jumpe lg jualkan...

courierkan utk zie kak..lalalala

:P

Zuhaini said...

aduhai.. lapar nya.. :)

mumy said...

kalau dh lapar..yg x sedap pn sure licin nye...

Cho Zila said...

>>salam.. akak pun kalau dapat makanan mahal dan tak sedap rasa cam nak jer x@#$%*)?**&& entahler..
>>makan malam2.. lepastu exercise kah!! takder maknenyer

Mummy Dasy said...

Zie -> Courier sure basi ble dah smpi nnt hehehe..0-0 ah ngan mee sapi awak.. hihihi

Mummy Dasy said...

Zuhaini -> :p

Mummy Dasy said...

mumy -> Betul tu

Mummy Dasy said...

Cho Zila -> Ha nak exercise belum mampu wat keje kuat sgt lgpun xde maknenye mlm2 bute nak exercise duk dpn tv ngan lappy atas peha

CuTeMiUt78 said...

oh..oh..lapo punya pasal smpi licin sudah.. :D

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea