Thursday, May 7, 2009

KELIWON

Jot Down by Mummy Dasy at 10:00 PM
Penakut!!!!!!!
huhuhu me nak tengok keliwon
tapi baru starting jek ternampak "CIK PONTI"
dah gelabah terus alih channel
anak² nape ah korang tido awal na cube temankan Mummy cam semalam
korang tido kat luar mmg xde perasaan takut
coz ada ah orang temankan
ni diorang tido dlm bilik sorang² kat luar
Mr.Hubby g kursus kul 12am baru balik
soram dah terang benderang 1 umah pun masih takut lagi
ish penakut tul aku ni
sape² ada tg2 nnt review ye
ada gak ah jengah² celah langsir hihihi

pic10-1

11 yang membebel:

Gieyana said...

kesian x bleh tgk..sy kalau x dr hubby mmg x tgk...takut woo..

Qaseh said...

nampak macam berani, tapi takut..hehehe...same ler kite...memandangkan anak2 dgn en suami dah tido, tetiba jadi takut...heheh

♥Hernee Nazir♥ said...

long aku x brani tngok tibe2 adik aku n bariah dtg nk bukak plak..dah le aku tnggal sorg..nazir keje malam..mmg skip tv3 ler..hehehehe

Mummy Dasy said...

Gieyana -> sama ah klu ada hubby sll pakse suh temankan

Mummy Dasy said...

Qaseh -> Tang lain ku berani dah mlm2 ni wei seram lak malam jumaat lak tu..

Mummy Dasy said...

Pn.Hernee -> Ak ah aku gilir² kejap buka tv3 nak gak tgk w/pon takut

Redbloodsnow said...

mahunyer x penakut kak if opening die dh tunjuk ponti...mahunyer x meremang roma...hahaha.

haaaa..lenkali, pesan kat anak²...jgn tido awal time mlm jumaat. leh temankan akak nengok keliwon..huhuhuhu

mumy said...

my daughter, suha suke nah tgk keliwon ni..tp tgk sambil tutup mata dgn tgn..hahahha

Mummy Dasy said...

Zie -> Betul tu napa terfikir semalam ek...

Mummy Dasy said...

mumy -> uish biar betul budak kecik tu lagi berani w/pon tutup mata

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..mirul semalam pun sama2 tgk..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea