Saturday, May 16, 2009

FENIN

Jot Down by Mummy Dasy at 10:45 PM
Adeh pala Mummy ni pening yang amat sangat
anak² jom ah masuk bilik tido
Konsert final ni leh tengok esok ulangan
Mummy dah xleh nak buka mata ni berat yang amat
ish konsert ni lak sore x sedap pun nak jerit²
pelik kekadang penduduk M'sia ni
sorry ye me x minat sgt finalist AF7 ni
kalau ada yang peminat fanatik tu jgn amik ati ye
tapi napa ah anak² aku ni suke bangat
nak xnak kena layan jek ah
siap bentang comforter depan tv
anak² baring kat bawah, Mummy baring atas sofa
miahaha kejam sungguh Mummy korang ni
nak tido xleh bile slow volume
Danish lak sound "Orang x dengar lirik ah Mummy"
Mummynye cume mampu merengus sahaja
camno nak tido xkan nak tinggal dia 2 badik depan tv
x pasal² kang Mr.Hubby balik ceramah di ari Sabtu
adeh....fenin fenin kepala ni
mesti banyak sangat makan kambing arini
adeh ni ah akibat orang degil
tanggung sendiri
adehhhhhh


pic10-1

2 yang membebel:

CuTeMiUt78 said...

eemmm sama la kita pun tak layan sgt AF7 ni.. uish blh tahan budak2 tu ya.. siap bentang comfoter lagi tu.. :D

mummy_ayu said...

amboi danish cam orang bujang dah..siap nak dengar lirik...suka lirik lagu hafiz..best!

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea