Saturday, May 16, 2009

Ckit je lagi

Jot Down by Mummy Dasy at 11:19 PM
Nampak x CK1 ni dah nyawa² ikan
actually ni Mr.Hubby yg punye
tapi kadang² Danish & Daneen ada syer gak
bile nak gi berjalan semua nak pakai
Mr.Hubby tiap² berbuyi
"Hai, ni dah nak habis"
ayat yang sama tiap² ari, nada suh me yang beli
banyak cantik me nyer perfume beli sendiri
ni awak punye xkan org lak nak beli
ni semua gara² me pun pakai gak klu time
nak gi outing tempat x beraircond
hahaha padan muke tp byk lagi tu klu pndi berjimat
ni dak pakai macam pakai bedak
sikit punye byk sekali sembur...
suke baunye sungguh menyegarkan & wangi yang amat
ceh dah macam wat sale plak...


pic10-1

5 yang membebel:

ain said...

normally perfume hubby mmg akak yg belikan, then akak beli time xmas, x le murah tp ada le hadiah2 free.hihi

kirana said...

dok kias2 ..bini wat tak paham pulakkkkkk :)

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. selalu camtu kan.. mesti bini nak kena belikan.. ngades tau

mummy_ayu said...

biasa la...orang lelaki

Ungku Nor said...

suka Diamond yang Beyonce jadik model tu..lembut je bau dia

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea