Monday, May 4, 2009

Bubur Lambuk

Jot Down by Mummy Dasy at 6:25 PM
Ada untungnye gak jadi org sakit ni ghupenye
dah lama gak x masak asyik beli jek sblm ni
kuar spital pun mmg x berasap dapur coz me masak bubur pun pakai ricecooker
lauk plak my mom yang masak
so semalam masak bubur lambuk coz asik bubur jek naik jemu
tapi bukan me yang masak Mr.Hubby yang masak
caya ah ney, klu tau tiap² ari org suh awak masak heheehe
bukan nak memuji tapi mmg sedap me makan siap bertambah
xde pantang² dah cume 4 jek pantang
makan sup ikan haruan tiap² ari naik jemu
will update the recipe, Mr.Hubby xde kat umah la ni g kursus CIDB


pic10-1

14 yang membebel:

Redbloodsnow said...

wahh bubur lambuk. my favy tuh kakkk...adehhh ngidammmm!!!

mummy_ayu said...

wah..seronoknye, hubby masak kan lagie...indahnye dunia!

Mummy Dasy said...

Zie -> hah ngidam miahaha akak teringin awaknye sotong kangkung tu teringat2 lg ni

Mummy Dasy said...

mummy_ayu -> betul mmg indahnye donia...coz me bersantai sambil tgk tv Mr.Hubby kelentang kelentung memasak kat dapur hehehe

kirana said...

ahak!sy pon masak bubur pakai rice cooker..komfem jadik..kalo masak periuk biasa..mcm2 hal jadinya

pandai asben buat bubur lambuk :)

KV said...

jaga diri elok2 k. Makan mmg kena pantang. Hihi

Opie said...

cam bulan puasa plak ek makan bubur lambuk...ape pon, get well soon mummy

mumy said...

sedapnye bubur lambuk..biasanye time bln pose je dpt mkn..

♥Hernee Nazir♥ said...

kecurnye...

Mummy Dasy said...

kirana -> hahaha dia pndi coz tiap² tahun klu bulan pose tlg org wat kat masjid tuk sedekah

Mummy Dasy said...

Kv -> Ye ke kata doc. xyah pantang²

Mummy Dasy said...

Opie -> Ak ah, Thanks ya

Mummy Dasy said...

mumy -> sama ah kite gaknya klu me x sakit kena makan bubur xdenye Mr.Hubby nak wat

Mummy Dasy said...

Pn.Hernee -> sian jamah ah ckit hehehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea