Monday, March 9, 2009

Kisah Sabtu

Jot Down by Mummy Dasy at 10:59 AM
Semalam ayah kena keje pagi coz ada kursus
so Mummy gi paso 3 banak ngan Pakusu
klu Mummy nak jaga sorang memang tak terjaga gamaknya
coz diorang asik bergaduh jek
ayah pun klu jalan xnak bawak 2 2
ni plak Mummy kankankan
lebih kurang dalam kul 9.40am
kitorang pun berangkat ah dari umah
sampai Kipmart, Tampoi lebih kurang 10am
sampai2 tengok cam lengang
dalam hati Mummy "Hawat lengang pasar arini"
sampai jek terus cari parking
pastu cari trolley tuk budak 2 tu masuk
dah cari2 lauk kitorang balik
Daneen asik kecoh
"Kata nak jalan2 cari makan matan"
mmg xde makan2 coz tujuan utama cari lauk sahaja
kedai2 pun banyak belum buka lagi
pastu kitorang gi Perling Mall beli mc'd
minah ni terjumpalah plak selipar
ketik² katanya
kat situ dia dok menjerit
"Ha nilah yang adik nak"
suh buka xnak menjerit² cam org kena histeria
"Adik xnak buka, adik nak pakai sipar ni"
nak taknak Mummy beli gak
pastu jalan terkedek² coz tumit tinggi
hangin Mummy 1 badan dibuatnye
kite nak cepat tunggu dia lak slowmotion jalan takut jatuh

nampak x selipar merah makngah tu

ni plak Danish ngan Pakusu kat patung Mc'D
dah beli² tu terus balik
coz nak masak lagi.....
pastu petang xde wat ape² coz ujan sampai ke petang



Till next episode...



0 yang membebel:

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea