Thursday, March 26, 2009

Idaman

Jot Down by Mummy Dasy at 9:25 PM


Nilah yang ku idamkan sudah dapat
klu perasan dlm WL tu dah dipotong k
NOKIA 5800
Isnin aritu ayah ajak gi kedai beli...
sampai kedai dah lain plak yang dilihat macam² nak tapi last²
ni gak yang jadi pilihan hati
hahahaha ni bukan paksaan k
agaknya ayah rela hati nak belikan coz dia pun nak tukar gak nanti
dah faham gerak laku ayah xpe yang penting
tak kuar modal sendiri
anyway once again
"TQ NEY"
'bcos u make 1 of my wish comes true'
hahaha faham² ah ye
korang jangan lak ada yang muntah darah kang
tangok hp ni... nak ngata depan² jgn kat belakang k
sekadar berkongsi rasa happy di hati ini
ape yang direpekkan malam² buta ni
anak² dah lama belayo mata x leh tido ni siang tadi melantak sampai 4 cawan nescafe
okie .............



Till next episode...

9 yang membebel:

sayangibu said...

wallaaa...mesti x dpt tido sbb kesukaan dapat enpon baru..best..bestttt...:)

Mrs Noba said...

isk tak tido pun takpe...
godek handphone baru *wink*

::Umi Sufira:: said...

Jelesnya.....henpon mimi nih dahla auto power power off sokmo! tak suruh mati pon dia mati sendiri! tak guna btol!ekekeke...bila nak dapat yang baru nih:P

Mummy Dasy said...

sayang ibu -> betul

Mrs. Noba -> godek tu wajib tp Mr.Hubby yang lebih

Mimi -> bt WL pastu suh ur hubby baca mudah²an dia nak belikan hehehehe

♥Hernee Nazir♥ said...

sakit perut tngok org hp baru neh..hehehe~

Mummy Dasy said...

Pn. Hernee -> Huahuahua jealous ah tu...

Jade said...

best best...[jelesnya aku =P]

Mummy Dasy said...

Jade --> hahaha jangan jeles..mmg nak menjeleskan sebenonye hahaha saja dengki

mummy_ayu said...

salam..wah bestnye, tercapai cita cita nakd dapat hp baru..tahniah!

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea