Wednesday, March 4, 2009

Buah²an

Jot Down by Mummy Dasy at 1:34 PM

Jempu makan kawan²
buat baik ni atas kesalahan entry yg 1st td...
hahahaha
Actually semalam pasar malam kat ofis
so Mr.Hubby yang amik balik keje
beli buah durian
buah kundang tu ari sebelumnye beli
buah durian tu mahal nak m**pos
Rm10/kg nasib Danish yang nak makan
klu kami berdua mmg tahan nafsu
tunggu turun rega baru makan jawapnye.....
durian tu balance tak terabis
klu sabtu ni masih x bercuit nak buat bubur durian
dah lama teringin nak wat
:: la ni tekak ku teringin nak makan rojak petis...dah macam org ngidam ni




5 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

ni mmg kes ngidam ni..

Mummy Dasy said...

xde maknenye aku nak ngidam beri laluan kat ko dulu

::Umi Sufira:: said...

Adoi sedapnya doriannnn...betul tau mummy nih..buat org terliur je!

Mummy Dasy said...

Mimi --> Hahaha sila² ah jamu..... jamu mata hahaha

yazeema said...

sedapnya buah kundang tu..memang mencuci mata btul ni..hehehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea