Friday, March 20, 2009

N73

Jot Down by Mummy Dasy at 10:11 PM
Hangin tul arini
dah ah BB ni mcm chipsmore
kejap bukan laju kejap kang terus x berfungsi
ni hp lak wat problem
sangap tul ah
nak sent msg xleh
tapi kuar msg ni
"Please delete some data phone memory full"
dah habis semua file, gambo, video & audio
semua dah delete
tapi masih x leh sent msg gak
setelah di teliti rupe² "phone memory"
Mummy lak delete semua sekali
mana pnah save kat dlm phone semua memory card
bile bgtau Mr.Hubby
dia jawab xpe minggu depan dapat baru
tu yang hp tu majuk
hampagas tul laki aku ni tau
semua buat main xpnah serius
bukannya nak jual pun pakai semula gak nnt
bile dah kosong my phone n format balik
baru dapat pakai semula
uish nyampah tau
ni kali kedua sebelum ni on & off 3 ke 4 kali
dah leh pakai semula
kali ni habis hilang semua
ish tekanan perasaan tau
nak kena bakar gaknya NOKIA & BB ni



Till next episode...

6 yang membebel:

Opie said...

mummy melalui hari2 yg tensen hari nih..eheheh

Mummy Dasy said...

Opie --> betul rasa cam nak hempas2 jek klu duit ada 7 angka dlm bank ...hempas beli baru hempas beli baru... alangkah bahagia

Qaseh said...

bawak2 bertenang....tarik nafas...hembus....tarik nafas...hembus...

syahza said...

eh! semua N73 mmg gitu ke? ni kes ke3 yg saya dgr..

Mummy Dasy said...

Qaseh --> dah banyak kali tarik nafas..hembus.. sampai tersekat2 pun ada ni

Mummy Dasy said...

syahza --> entah ah.. gaknye kot.. bikin hangin saja tau..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea