Friday, March 20, 2009

Dinner at Damai

Jot Down by Mummy Dasy at 1:48 PM

18/03/09 aritu kitorang gi dinner at Damai Seafood, Danga.
Makanannya ok ah klu tak xkan ah kekenyangan
Mummy sampai sakit perut terlebih makan
pic's makanan x amik Mr. Hubby bising cam org ape jek katanya
snappy sana sini heh jealous ah tu
kitorang order sizzling tofu, tomyam campur, kerapu stim nyonya style, sotong crispy & sayur campur.
kejap jek gi makan² kul 8.30pm dah balik coz ayah nak keje

bola² rotan masa amik gambo ni org meja sebelah ngah makan diorg jeling² Mummy wat budus jek ayah lak bising bukan ku snap gambo diorg ku snap gambo bola ni jakun k

ni lampu dulu² tapi letak mentol dlmnnya Daneen wat main je jakun tul

ni anak ayah

ni lak anak Mummy







Till next episode..


16 yang membebel:

.: Leen-Wawie :. said...

nampak suasana romantik woo.. best, best...

Mummy Dasy said...

Leen-Wawie --> hahaha romantik ke banyak nyamuk wo habis gatal²

my qaseh said...

Dasy..JB duk are mana?Sya pn pnh mkn kt Damai tue huhu nyamuk memg laaa tsgtttla byknya..gatai2 tue smbil mkn hehe tp syedaaap kn msakan nya

Qaseh said...

hahahha...sha pun selau makan kat sane...makanan sungguh sedap..tapi nyamuk mengganggu....x seronok..tepuk kaki kanan..kaki kiri di gigit...

Mummy Dasy said...

my qaseh --> Gelang Patah,Nusajaya.. ak ah banyak sangat kita siap bersila

Mummy Dasy said...

Qaseh --> betul Daneen siap minta ubat nyamuk kat waiter

Opie said...

same la ngan asben opie...tak suke kite snap2 gambo makanan...ape ntahh

Mummy Dasy said...

Opie --> betul ah nyampah tau.. kdg2 ble baru buka h/bag dia dah perli2 tau

sayangibu said...

waaaa..x pernah sampai lagik damai seafood nih...blh try ni

Mummy Dasy said...

sayangibu --> try ah sedap2 makanannya.. promote ni..

Qaseh said...

Dasy dok gelang patah eik?...wah my kampung tuh...

Mummy Dasy said...

ye ke.. kat pekan ke kg belah mana..

Siti @ nurie said...

ha ha ha...sama mcm hubby siti..kalau gi memana amik gmbr, mesti dia perli...dia ckp, sejak ada blog ni, mcm tak betul...apa2 je amik gmbr....tak paham tul ngn pompuan2 ni...kueng kueng kueng

Mummy Dasy said...

Siti --> ak ah org lelaki mmg gitu kot.. kdg2 dia perli "ni ha yang xnak snap ltk dlm blog" nyampah tau

Cho Zila said...

>>ingatkan akakjer yang punyer husband gaya gitu.. ramai gak yerk.. oo mummy dok johor yerk.. akak dah tersilap ler ingat mummy yang mana taditu!!
>>tapi tempattu best gak yerk!! price dia camner??

Mummy Dasy said...

Cho Zila --> Price berpatutan bagi kite ah

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea