Monday, March 16, 2009

Basikal

Jot Down by Mummy Dasy at 3:02 AM
Seperti yang Mummy bagitau Daneen dah beransur sembuh
tapi belum sempurna lagi
coz batuk+selsema masih ada lagi
pastu demam pun kadang² surut naik
tapi nafsu nak main tetap ada okeh
sebelum main bagi ubat dulu takut melarat
hahaha 1 lagi sebab ubat² tu semua mengantukkan
so dia main sekejap jek pastu ajak tido



tak ngagak k pakai heels naik basikal


paci tetap xleh lepas k sejak demam ni xleh lepas langsung


siap angkat tangan "bye-bye" lagi

Ayah siap bekalkan towel lagi untuk selsema

hahaha xnak kalah okeh minah ni
w/pon masih pakai koolfever & topi dah macam nyonya jual sayur
hahaha di tahan² biji mata dia xnak tido
tapi lepas tu tak sampai 1/2jam main dah ngantuk
ajak tido hahaha ngantuk & kepenatan ah tu





Till next episode...

4 yang membebel:

.:Hernee Nazir:. said...

alahai same la kite daneen tgh batuk n berhingus ni ha..lemas rasenye..

Siti @ nurie said...

mia pun dah mula selsema...smlm 1 hr dia asyik bersin je...stiap laps bersin, mesti dia tersengih2...agaknya klako kot dia rasa kalau bersin tu...ntah pa pe ntah

Mummy Dasy said...

Hernee --> bleh gang ah ko ngan dia doc. ckp dia jangkit aku la ni aku lak jangkit batuk dia

Mummy Dasy said...

Siti --> Klako jek Mia.. Daneen dah pndi ckit lepas bersin kuar sisa toksik lap kat baju

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea