Wednesday, June 24, 2009

At last

Jot Down by Mummy Dasy at 4:14 PM
Hari ni CPU kat ofis ni baru siap
setelah 3 ari masuk spital hahaha
tiap² ari datang keje pun macam org budus
xde ape nak wat, nak wat keje xde CPU
hari² dok ngadap game kat PC sebelah
arini baru dapat my CPU
keje nak kenasettlekan pun berlambak
terus sakit pala ni cam kena migrain ni
ngadap keje ngadap game xlak skit pala
sok start wat keje yg berlambak
ni nak cuti lama ni

[note: skang ni jarang leh ON9 coz masa yg terhad]


sign_edited-1

4 yang membebel:

Siti @ nurie said...

betul2...kalau main game cnfrim tak skit kepala..snggup mengadap pc berjam2...he hehe

mumy said...

cepat2 standby ubat before migrain menyerang :)

niza said...

ubat ilang migrain...gi main game lg...hehhe...

CuTeMiUt78 said...

eemmm betul tu.. time main game.. best je kan pala, tapi kena buat keja yg melambak.. mula la pala pun pusing je jdnya kan.. tapi memang betul la, main game tu.. pengubat utk pening tau..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea