Friday, June 12, 2009

Anak Ketam

Jot Down by Mummy Dasy at 4:30 PM
Semalam x masak so membeli sajok
tukang beli ofcoz Mr.Hubby ngan Danish
sampai jek kat umah terus makan²
dah lepas makan Mummy dok ngadap lappy
pastu Mr.Hubby suh siapkan acc. CC
nah wat keje datang Danish & Daneen
depa dok lepak gak dalam bilik tu sambil main² ngan Mr.Hubby
tiba² Danish bersuara

Danish : Ayah, tadi ayah cakap saya bawak keta abang saya.
Mummy : Ape abang cakap Mummy x paham.
Mr.Hubby : Tadi Ney jumpe budak² ni pastu diorang tanya baru balik KL ke? Ney cakap ah ak ah, aku naik keta adik ipar abang aku....
[belum sempat habis ayat Danish menyampuk]
Danish : Eh mana boleh cakap aku berdosa
Mr.Hubby : Saya gi naik keta adik ipar abang saya, abang saya naik keta saya..

Mr.Hubby kata dengar jek ayah dia cakap camtu dia yang berdekah² ketawa dulu
pastu baru kawan² Mr.Hubby ketawa
hahaha actually Mr.Hubby yang ajar jangan cakap "AKU"
tu lah bapak ketam nak ajar anak jalan lurus konon
diri sendiri jalan senget ape daaa ^_^


sign_edited-1

6 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

hahaha..kna sdas..bjak..bjak si danish ni..

rynas said...

budak2 suka mengikut..oleh itu jgn jadi ketam jadilah ikan sedap dimakan hahhaha

Mummy Dasy said...

Hernee >> Betul padan muke laki aku hahaha

Mummy Dasy said...

rynas >> Betul tu kak

Siti @ nurie said...

ingtkan nak cter pasal anak ketam betul...he he he

Mama Qaseh said...

Hehe ank yg bijak..igat pe yg dh d pesankan..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea