Friday, June 5, 2009

Lunch Time

Jot Down by Mummy Dasy at 7:09 PM

Tengahhari tadi bertemu janji ngan
actually ada ajak yang lain2 tapi semua ada komitmen lain lak
Mami xleh kuar lunch lama2 katanya, Azie ngah morning sickness, Edah hilang kabo bite & Shidah ofcoz ah dia jauh
oleh sebab xde keta kena ah Cdot amik Mak Datin
Cdot bawa anak dia Aqasha mule2 pemalu yg amat
pastu mule tunjuk belangnye sama pangai budak2 ni kan
tgk ah gambo dia tu nmpk kepala jek x reti diam
ghupenye si MummyPink belum bersalin lagi
due date 090609 no. yang cantik
Cdot ada bagi petua2 yang 18sx miahaha
pompuan tu sungguh x sayang mulut ngandung2 ni tau
lama gak ah berborak last2 masuk ofis kul 3
2.30pm dah smpi kat ofis tapi leh lak berborak ngan Azie
dia jumpe kitorg mmg teruk yg amat keadaannya
nilah yang mak x suke time preggy ni
bukan sekejap lak tu mabuknye berbulan adeh
beranak nak ngandung xnak boleh....

Ni lah Aqasha
me nak jodoh ngan Daneen ah
miahaha M***** kena pelangkung ngan Pn.Hernee
Pn.Hernee tunggu adik dia kuar ah nnt baru wat menantu ye
minta2 yang ni lelaki gak, ko lak dpat pompuan ye
klu 2,2 laki2 camne plak kan
yang ini MummyDasy nak booking ah ye
miahahaha
Sesuai kan kawan2 mulut pun sama kepoh


pic10-1

6 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

woit2..pnat2 aku booking qasha..daneen plak nk sebat..klau dh jodoh dorg aku tpkse tnggu yg dlm perut mummy qasha..xpun calon bru baby azie..hehehe

Zanna_MamaBatrice said...

wah gitewww..
berpoya2 ngan mummy blogger yer di kfc...syok nyer......

mumy said...

best nye dpat jumpa2...

Mummy Dasy said...

Hernee >> Semua ko booking senang ckit... ada 4 calon ni

Mummy Dasy said...

Zanna >> Mmg syok

Mummy Dasy said...

mumy >> Memang best

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea