Friday, June 19, 2009

Cun ke?

Jot Down by Mummy Dasy at 12:33 AM
Antara aksi Daneen semasa berjalan ngan Mummy
hahaha budget cun ah sangat
sambil nyanyi lagu rekaan sendiri

"AYAM KOKKOKKOK
BUNYI AYAM KOKOK"


adeh dari mana dia belajo pun xtau ye
asal boleh jek nyanyi
tapi bile dia nyanyi kite xleh join ye puan2
nnt dia marah & meradang habis keta bertukar
jadi transformers nanti kena sepak terajang
akan tetapi puting ngan BB tetap di kiri kanan ye


sign_edited-1

16 yang membebel:

Redbloodsnow said...

wakakakaka...tuh die bakal composser malaysia..ekekekek. comey jek die berspec...dushh dushhh ko daneen..hehe

ikiqzana said...

comey la adek daneen ni. siap ada puting lg... hehehe..

Siti @ nurie said...

wah wah wah...anak dara melaram...tapi tak bestnyer puting kopek tu tak tinggal lak tu..ish ish ish

Mama Qaseh said...

Hehe tomeinya Daneen..gerammm tgk tau..tq yea Mummy wish luck for Qaseh..luv u

niza said...

hahahaa...ayam kokokok ye....xper..truskan menyanyi...mama xyah bukak radio...hiks...

ain said...

cunnnnnnnnnnn!!!!!

Rinna said...

Wawawa..comenynyer.. so sweet.. :)

::Umi Sufira:: said...

Comelnya!!!;)

mummy_ayu said...

wah..rock, rock dah..tetiba ada puting..cam ne nie?

Mummy Dasy said...

Zie >> hahaha amin

Mummy Dasy said...

ikiqzana >> puting tu xtau camne nak lepaskan

Mummy Dasy said...

Siti >> Tulah pasal camne nak lepaskan dia

Mummy Dasy said...

Mama Qaseh >> UR welcome

Mummy Dasy said...

niza >> klu Mumynye xbuka radio adeh bernanah telinga dengo

Mummy Dasy said...

Ain, Rinna & Umi Sufira >> xde maknenye

Mummy Dasy said...

mummy_ayu >> tu ah dah xtau camne nak suh dia lupekan itew puting

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea