Friday, July 3, 2009

Malas Yang Amat

Jot Down by Mummy Dasy at 10:54 AM
Actually banyak nak ditulis
akan tetapi perasaan "M" dah melanda
dan makin lama makin menjadi² ah plak
banyak dah masuk draft tapi belum tau
bile mau di kuarkan hehehe
:-0

sign_edited-1

5 yang membebel:

Mama Qaseh said...

Haha sma laa kita yang oooi..ntah knp gaknya skrg ni kan pyakit kemalasan sudah merebak mlanda diri bloger2 kita hehe..rmai gak cm kita tau Yang..haruss dpt kan pnawar cpt2 ni

♥Hernee Nazir♥ said...

kite srupe long..

niza said...

ramai tul yg dpt penyakit M nih...uhuhuh...

Cho Zila said...

>>salam mummy dasy... akak ni bukan takat malas tapi memang tak leh nak masuk kat blogger.. tension.. tupun update kat komputer lain.. mesti ada internet kat rumahni...
>>aper2pun thanks walaupun akak dah lama tak berblog adik masih sudi bagi komen..
>>moga2 persahabatan kita akan berkekalan yer dik,,,

farah : m0mma HD said...

alaaaa...sementara je tu...meh kita layan games !!!

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea