Sunday, November 1, 2009

Masak-Masak

Jot Down by Mummy Dasy at 12:48 AM
Dah lama x letak citer masak2
kang ada korang ingat aku x masak plak
seperti biasa balik keje yang tak menentu harus masak
kalau tak masak, gamaknye kami anak2 banak makan
mee maggi kari ah ye...
waktu balik yang tak menentu kadang2 kul 4pm kadang2 4.40pm klu rajin wat keje kul 5pm ah baru balik
terus kuarkan ape yang patut untuk di masak.
Ni semalam punye citer balik terus masak

Asam pedas ikan pari + bendi + kamchai

Capcai + Udang
tapi anak2 cuma makan udang sahaja
sayur terpaksa Mummy makan tu pun x habis.

Sambal Belacan
ni Mr.hBy yang buat, kalau me yang buat nnt dia cakap
"Tak boleh benti makan sambal belacan mummy ni"
hahaha coz terlampau pedas

JERING
sape suke angkat tangan
favourite Mr.hBy tiap2 mgg paso malam harus beli
me suke yg muda2 macam timun rasanya
Fav. Daneen ni jangan xtau, pastu bile shishi mak oiiiiii 1 umah melekat klu dia lupe simbah.

Itu makanan kami untuk semalam. Arini adalah makan free coz ada 2 kenduri sempena nak gi haji, 1 x dapat gi umah CDOT d DOT.


footer

4 yang membebel:

::cdot the dot:: said...

ada ubi ada batas!!!!

Mummy Dasy said...

CDOT :: wei... ko jgn ah gitu mmg xsempat coz umah sedara belah laki aku..sedih aku tau..jgn ah clash BFF ngan aku huahuahuuaha

Mummy Dasy said...
This comment has been removed by the author.
Mummy Dasy said...
This comment has been removed by the author.
 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea