Monday, November 23, 2009

Puteri Harbour

Jot Down by Mummy Dasy at 4:48 PM
Sabtu lepas jalan² ke Puteri Harbour, Nusajaya
membawa budak 2 tu gi tengok kapal.


Bab posing bagi ah kat diorg ,
gaya sendiri tanpa di ajar okey....

Sebelum gi, Daneen cbuk tanya "Nak gi mana?"
me jawab "Nak gi tengok kapal"
yang dia dok fikir lain
"Ha!! nak gi beli kapal"
huhu budak ni lain aku cakap lain plak dia translate.
Banyak sangat ke duit ayah awak nak beli kapal tuuuuuuuuuuuuu
sambil tu dalam ati cakap "Ni kalau aku 'ya' kan ada di heboh segala orang"
then me jawab "Tak kite tengok sahaja"
dia pun jawab "ohhhhhhhhhhh......Okey"
ramai gak ghupenye org gi situ
kitorang gi pun x lama coz ada agenda lain pastu...


footer

4 yang membebel:

♥Hernee Nazir♥ said...

best ek puteri harbour..

weh aku suke gmbo daneen yg bcahaye tu..

Alimaz-Kembara Terasing said...

ish beli kapal daneen...besaunyer cecita...

Siti @ nurie said...

kecoh satu kampung eh kalau ckp ayah nak beli kapal?...ha ha h aha....budak2 budak2....

KizZ said...

Comell!!!!

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea