Wednesday, October 28, 2009

Tak Sedar

Jot Down by Mummy Dasy at 3:30 PM
As usual, setiap pagi Daneen mesti orang terakhir yang bangun
tapi pagi tadi dia bangun terus masuk bilik air
pastu menangis² nak mandi
suh switch-on water heater
Mummy cam rasa pelik
coz selalu kalau bangun pun xde maknenya dia nak terus mandi
mesti baring² kat sofa sambil menonton PHD.
Mummy layan jek ah pastu tanya hBy
kata hBy dia terkencing atas tilam.
Then i asked her
"Napa kakak shishi atas tilam"
"Memang ah....abis tu kejut ayah x bangun"
hahaha disalahkan plak ayah dia.
sebelum ni pnah gak terbabas tapi dia tak ngaku
bila tanya, dia jawab
"Bukan ah, tu susu tumpah"
skarang dah pandai dah ngaku
that's my girl.....
:)


footer

8 yang membebel:

Siti @ nurie said...

he he he....seb baik dia ngaku w,pun dia salahkan ayah dia...hik hik hik..

Mama Qaseh said...

Hiks..so suweeet..
Msti dia termalu tkencin ats tilam kan Yang tu yg nonong jer trus masuk toilet nk mandi hehe..

En. Nazir said...

cerdik tul si Daneen tu ya.. sib bik gak dia tk ckap ayah yg kencing hehehe.. kalu tk mau haru biru ayah dia..kikikiki

Mummy Dasy said...

Siti :: Tulah pasal... dia takkan ngaku salah

Mummy Dasy said...

Mama Qaseh :: Ain, gaknye ah tu.

Mummy Dasy said...

En. Nazir :: hahaha.... Sungguh x syg mulut ko ek? Klu dia cakap ayah dia mmg confirm pagi tu kena dera anak aku..

CuTeMiUt78 said...

hi..hik..hik.. cute.. cute.. sib baik nak ngaku kan

ikiqzana said...

bijak betul bdk2 sekarangkan..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea