Friday, October 23, 2009

New Style

Jot Down by Mummy Dasy at 11:05 AM
Sekarang Daneen ada macam² style sebelum tido
mule² minta garu belakang
garu bukan leh sebarang garu,
dia lak ajar kite
"Laju ckit camni" sambil dia menggaru atas tilam
dah tu bukan leh kejap naik lenguh tangan kite ni di buatnya.
Selain tu kalau kite dah nak tido, dia belum lagi
dia leh nyanyi pastu berjoget² bagai
macam kat atas pentas okey.
Selagi tak kena tengking selagi tulah dia memekak
sampai dia rasa dia dah ngantuk lepas menginja
baru senyap baring & tido.
Last sekali style tido baru
MENONGGENG
jejak kul 9am pun belum tentu nak bangun lagi kalau boleh.
camne nak sekolah next year klu camni.





footer

4 yang membebel:

Mama Qaseh said...

Hehe so suweeeet ank auntie nie..sma laa leh geng ngn Qaseh Yang..mlm nk tido dia suka suh garu blkg bdn then blh suh ikut mna tempt yg dia suh garu siap ckp mama aju2 arr..huhu sabo jerk kan

♥Hernee Nazir♥ said...

ikut mummy die mase kcik ni..hahaha

Siti @ nurie said...

he he eh...kalau baya mia tido nonggeng cmtu, ok lg....dia nak adiklah mummy dasy,...he eh he

nza said...

camtu le budk2...mcm2 peelnya..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea