Tuesday, August 4, 2009

XTVT Petang

Jot Down by Mummy Dasy at 12:28 AM
Nilah xtvt di waktu petang, jika Mr.Hubby tak bekerja
Mummy harus ah x menjoinkan dirikan
kalau dah Mummy join, gamaknya malam makan kedai ah ye.


Kalau Mummy ada kat umah, anak dara tu harus ah bertopi
coz dia xleh salah ckit, ada jek alergynye
silap2 ckit kang demam ah selsema ah batuk ah etc.
Nanti pasti orang2 tegur
"Anak Jepun nyandar kat belakang"
kalau tak pun
"Bukan main puteri lilin, bertopi kat kampung"
Mummy tak kisah coz anak aku suke aku ah
kalau dah sakit kang ada korang kisah..... xde maknenye......
selalu kul 6pm jejak kul 1pm baru balik 3 banak ni
tempat dituju harus ah padang bola
coz Daneen excited klu tengok orang main bola okeh.
Tapi pabila Mr.Hubby keje, hahaha xde maknanye Mummy nak melayan
I'm busy okey....
Mana ah ada masa balik keje kul 5pm smpi umah lebih kurg kul 5.30pm,
tu pun klu drive cam F1 ah, smpi umah bersilat lak memasak
sampai maghrib baru siap semua....
pastu klu Mr.Hubby ada boleh ah tido lmbt melayari internet,
kalau Mr.Hubby keje malam gamaknye kul 8.30pm
ku dah lena di ulit mimpi ngan anak2....
so ape gaknye xtvt petang Mummy selain masak2 ye???????


head4_edited-1

5 yang membebel:

Siti @ nurie said...

sama je kita mummy....dlm silat2 memsak tu, nak kene gaduh2 ngn si kecik lg..kelam kabut dibuatnyer....siap je makan mlm, cnfirm terus tido....itu kalau hubby keje siang..kene hubby keje mlm, tidokan mia, ngn kita2 skali tertido..lbh2 pun, kene kemas or lipt kain...hu hu hu..

CuTeMiUt78 said...

kira ok gak la mummy smpi 5.30 ptg.. cam kita ni smpi umah dah nak maghrib makanya pas ambil mirul bagai.. pastu mandi solat semua. baru la berperang nak masak.. klu hubby blk lmbat.. blh lalalala skit.. tapi klu blk cepat.. mau lintang pukang semuanya.. hik..hik..hik. :D

Nieza Ishak said...

wahhhhhhh bestnya ...seronok kan aktiviti melayan anak2.

mummy_ayu said...

rajin ye hubby u..daneen bukan main lagi bertopi...

Mama Qaseh said...

Hehe so sweet dak kecik tue ngn topinya..cumill jer duk btenggek kt belg beskal tue yea sayang..
Sonokk kan lma tk naik beskal hehe

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea