Thursday, August 13, 2009

Jahanam

Jot Down by Mummy Dasy at 11:22 AM

Habis jahanam,
ini bukan acara memakai samping akan tetapi
tudung yg baru di beli di Ariani. Itu pun dia nak wat suka...
:(


head4_edited-1

10 yang membebel:

nza said...

alahai nk cuba katakn ttp xtau nk pakai kt mana...

Mummy Dasy said...

nza >> ak ah kak, bukan setakat tudung kadang2 tuala kecik pun buat samping x boleh ikat meradang :)

kirana said...

huhuhuhuuh tak sayang ka ...huhuhu
abih awning rosak nnt :)

isz_3707 said...

sempat ko amik gamba yer? haha, klau aku da menjerit dahhhh

Mama Qaseh said...

Wadussss sygku Daneen..tdung mahal Mummy pn leh wat suka yea cayang hehe..sbo jer laaa manyak2 ea Mummy..bdk2 bsar cmni memg suka wat pelbagai aksi kan..Aksi2 yg blh naikkan darah kita same too Qaseh laa Yang..aje sabo jer laa skang ni ngn pangai dia yg dh macaaaaam2 sgt2

Mummy Dasy said...

ana >> huhuhu sayang belum pakai lagi tgk2 dia dah wat main kata dia punye

Mummy Dasy said...

isz_3707 >> tu tuk jadi bukti bile kena marah ngan hBy nnt

Mummy Dasy said...

Mama Qaseh >> betul kdg2 heart attack tau

ikiqzana said...

mahal tdg tu.. abis le..

mummy_ayu said...

ala habis tudung mahal mak....adoi hai!

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea