Wednesday, May 5, 2010

Akhirnya......

Jot Down by Mummy Dasy at 10:03 AM
Kerna dok mengidam kat N3 INI
akhirnye dapat jugak

Kat FB dah gtau, tp nak gak gitau kat blog
ngehngehngeh

banyak rintangan nak dapat eskrim ni tau
warga Johor h
sape² nak gi cari kat Jusco, me cari kat Tesco xde.
masuk jek keta separuh eskrim tu kena keje
orang seat belakang memang x dipelawa langsung
yang dok seat belakang Daneen, Danish & makcik diorg
diorg dapat eskrim mini jek hahaha keji mak ko ni nak cam budak²
mmg sedap eskrim ni, tambah plak marshmellow tu mmg yummy
memang berbaloi²

[Jot's :: hurmmm mmg kuat pengaruh iklan tul Mummy DaSy ni]

footer

4 yang membebel:

CiKaYu said...

mmg cam sedap...akak buat saya kecur je...

Alimaz-Kembara Terasing said...

nak jugak

nabilah_2908 said...

waaa....mesti mau...if akk dh kata sedap...harus pergi dptknnya...harga sekotak bape..?


jom ke APA KATA HATI pulak,
NOTA CINTA PART 6

Sayang.Ibu said...

wokeh Jusco... akan ku jejaki..:)

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea