Tuesday, April 6, 2010

Hati Panas!!

Jot Down by Mummy Dasy at 11:10 PM
Arini, me panas hati ngan seseorg kat pat keje.
Bekerja dalam sarikat jangan ah, pentingkan diri sendiri.
Jangan ckit2 "Bukan kuar duit ko, duit company"
x ke bangang klu dah ko fikir camtu yang effect kat pekerja lain semua keistimewaan di tarik
Bak kata pepatah "Kerna nila setitik, rosak susu sebelanga"
entah2 ko xpnah dgr pepatah tu, baru naik pangkat dah lupe diri
tu ah manusia xleh senang ckit.
Actually org tu bodoh, coz x reti membezakan "tanya ngan marah".
Lepas tu yang tukang sampai plak orang lain yg bercakap dkatanya aku yang bercakap.
Jangan mentang2 ingat ko tu lelaki & lebih tua
senang2, sesuka ati nak marah2 aku.
Ada aku kisah, ko ingat aku x berani nak marah ko balik ke?
Kalau setakat nak marah2 dlm tipon x guna
nape x naik ofis dah alang2 ko kat bawah ofis.
Dasar penakut, belakang cakap beso, depan pengecut.
*sigh*
Arini betul2 panas okey dtambah ngan cuaca yang amat panas....

footer

5 yang membebel:

YatieJay said...

Sabar ye....adat bekerja memg mcm tu. Kerja lak dgn org yg lebih tua. Nak marah balik nanti dikata no manners lak, kan?

::cdot the dot:: said...

woo..wooo...woooooo.....mmg kita ni nak menopous kot, long..hangin jekkkk...

nza said...

kt mana2 ada je spesis dynasor yg suka menyakitkn hati org..kena la org2 camni xpupus2 kt muka bumi nie...sabar ye mummy..kt tmpt kak nza ada gak spesis ni....

CiKaYu said...

saya yg baca pun emo..geram pula...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ooo mmg panas pun...
sabar k

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea