Wednesday, December 30, 2009

Merajuk

Jot Down by Mummy Dasy at 8:07 AM
Skang ni byk ayat yang kelako kuar dari mulut Daneen
salah satunya, kalau time merajuk

"Dah ah, adik dah tak berguna lagi" sambil berpeluk tubuh.

kadang2 tu bile bergaduh ngan Mummy @ Ayah

"Mummy & Ayah, dah jadi ja'at jahat tau"

entah ape ah maksudnye agaknye.
Makin nak sekolah makin kuat merajuknye pantang salah ckit.
Macam2 ragam, kadang2 leh nangis Mummy x tahan ngan pangainye.
Ngan semua orang dia takut pabila kena marah kecuali PakNgah ape mendrem ah PakNgah pakai agaknye.
Kakak,kakak cuba ah control ckit pangai tu jangan asik nak meradang jek Tuan Puteri oiiii...
Animated Gifs


footer

5 yang membebel:

niza said...

bile baca kesah daneen nih...lbh kurang jek pangai dia ngn damia...hehe..

Zyma Saad said...

Comelnyer budak ituuuuu....

;)

rynas said...

comel jer bila Daneen kata dah berguna lg. mana dia belajar agaknya. anak saya Durrani pun kuat merajuk jugak..agaknya anak yang mula dengan huruf D mmg kuat merajuk kot hehhehe

Cinta Hatiku said...

tuan puteri ni same age dgn aiman ker??

mamanoa said...

yg paling best ayat dia yg.."...adik dah tak berguna lagi" mmg kelako nk mampos..aku terbahak-bahak sensorang lam opis..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea