Tuesday, September 1, 2009

Model

Jot Down by Mummy Dasy at 4:09 PM

Gaya seorang model
Hikhikhik ni semalam kat Aeon Bukit Indah masa ayah cbuk milih baju, minah ni cbuk jd model suh amik gambar dia. Nasib Danish x ikut klu x maunya roboh sign tu keje dia 2 badik. X byk barang yg di beli cume baju hBy jek ngan Daneen sepasang.
Danish punya x beli coz dia kena ukur badan xleh beli sebarang nnt x sesuai pun dia xnak pakai.

11 yang membebel:

phalla said...

hi , your site is good, can we exchange link?
here is my link
http://khmerlovenews.blogspot.com

I hope you can

Best regards,
phalla

mummy_ayu said...

wah..dah start shopping baju raya..best!

♥Hernee Nazir♥ said...

ala comel no pnumbuk..hehehe..long mlm td aku mimpi ko..ko kurus no mase tu..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

amboi model brand renoma yerkk

kak, byk sale tak kat eon bukit indah...coz' ingat minggu nie nak naik jb ler shopping raya....

Mummy Dasy said...

Phalla >> ofcos, i add urs

mummy_ayu >> dah 3 ari cuti, 3 ari terjah shopping complex

Hernee >> huhuhu perli ah tu tau ah skang dah 3 kali ganda dari dulu..

Zanna >> banyak sangat2 harga pun giler2 less

genny da bomb said...

amboi sakan anak dara mummy posing ye..hihi..

Mama Qaseh said...

Wah dh shopping raya Yang..
Tk sempat lg nk menuju ke sana..
Mggu lepas bgasak g Uda Ocean Angsana rmai gla org Yang huhu blaga2 vontot smpai..
Metrojaya Pelangi, Jusco Tebrau, Danga City Mall, Danga Bay, Kotaraya sudah kuterjah hiks

Redbloodsnow said...

huhu...comey seyyyyyyyyyyyyyyy die. geram z tgk weh :D

Mummy Dasy said...

genny >> hikhikhik posing ikut mood tu

Mummy Dasy said...

Mama Qaseh >> Sama ah sebelum gi Jusco tu gi Angsana aduih ramai x leh jalan.... uih jauh2 g tak larat nak terjah

Mummy Dasy said...

Zie >> Time angin baik mmg comel .... jgn cakap dia nnt dia jawab "Tau xpe"

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea