Wednesday, October 27, 2010

Smart Reader Kids

Jot Down by Mummy Dasy at 2:43 PM
Pic C&P HERE

Mummy pnah citer pasal my SIL cari teacher untuk
Smart Reader Kids beberapa bulan lepas di SINI
sekarang pendaftaran sudah di buka
kepada yang duduk di kawasan Gelang Patah, Nusajaya
bolehlah hantar kalau berminat.
Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi orang di bawah ye....
kalau tanya Mummy, confirm tak tau ape² :)

Flyer yang diberikan untuk Daneen
ke sana ke sini dihurung dia naik lunyai kertas tu.
asal bangun pagi tanya

"Arini adik sekolah mana"
"Sekolah biasa ah Al-Ummah"
"abis bile nak sekolah MakTeh"
aduhai lambat lagi ah cekmek cuti sekolah pun belum.


Jot's :: Macam² ragam Daneen sekarang ni, dah tak terlayan


<--- PLEASE CLICK IT
footer

1 yang membebel:

mummy_ayu said...

sama la ragam mcm Ian..macam macam nak tanya..kenkadang sampai penat nak layan..

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea