Wednesday, October 13, 2010

Sakit Perut

Jot Down by Mummy Dasy at 10:13 PM
Sakit perut datang kembali
semalam dari kul 12am jejak kul 5am baru tido.
Arini dari balik keje sampai skang x kurang.
Kata doc. tadi sakit biasa mungkin sbb baby terlalu active.
Tapi cam kurang yakin ngan jawapan doc tu, tapi kena yakin gak sebab dia lg tahu
huhuhu seyes kadang² cam nak nangis bila sakit datang cam skarang ni.
Takkan ah nak duduk ngan baring jek
aduhai macam sakit badan rasa dah masuk 4 bulan
confirm lama² Mr.hBy bising keje umah terbengkalai.
Tapi mmg sakit kalau berdiri lama² nak berjalan sapu sampah tu jek dah sakit
ni plak nak sidai baju ngan basuh pinggan mangkuk kat sink
diri lama² huh mmg sakit yang amat.
Kat ofis duduk, kat umah pun kna duduk gak ke
tang jalan berjalan sangat tu kalau kat umah boleh ah jgn berjalan sangat
habis xkan nak dok terperap jek kat umah tak gitu.

Jot's :: Now 14w3d cepat sungguh masa berlalu.


footer

6 yang membebel:

Siti @ nurie said...

take care dear..jaga diri ngn kandungn bebaik...awal lg tu...alah, ckp ngn asben, minta excuse ckt..kn tgh peknen...hati2 tau

nza said...

kesiannya..take care ok.

♥Hernee Nazir♥ said...

long kalo x larat ko relax je la..bahaye tu..take care..

Mummy Dasy said...

Siti :: thanks darl..

Mummy Dasy said...

nza :: thanks kak...

Mummy Dasy said...

Hernee :: wat ape yg terdaya jek babe...

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea