Thursday, October 14, 2010

New Toys

Jot Down by Mummy Dasy at 11:45 PM
Nampak tak pic motor kat bawah ni
cam pelik jek kan, ni masa g S'pore aritu nmpk
itu adalah moto OKU merupakan penjual eskrim.
Unikkan.

Kan dah gtau DI SINI
yang anak² memborong toys
yang mana balik umah bersepah sahaja
main hanya untuk sehari pastu wat serak jek lebih.
mula² beli piano ngan doc² untuk Daneen
Danish beli pistol tak sampai 5 minit dah rosak.
Pastu anak dara beli lak make-up
Danish beli B-Daman, watpe ntah berguli² bagai...

make-up anak dara tu dah ditegah oleh Mr.hBy
sbb pewarna kuku tu x hilang w/pon dah basuh.
Kesudahannya membazir jek beli.
Beli 2 set walkie talkie pun membazir x boleh guna langsung.

Jot's :: B-Daman punya pasal cam nak putus pinggang Mummy jatuh terduduk, mainan bersepah atas lantai 24/7...

footer

0 yang membebel:

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea