Wednesday, July 14, 2010

Malu seyhhh...

Jot Down by Mummy Dasy at 6:39 AM

Nampak tak keta yang teramat kotor tu
bak kata Daneen "Ya Awah, Ya Tuhanku calar balar keta Mummy"
ambik ko calar balar katanya.
Memang style dia camtu, berbual sembarang jek, maksudnya dia x tau tapi nak berbual cam orang2 tua.
Tu belum lagi ngan style mak neneknya.
Berbalik hal keta....
Camne nak gi keje ni, malu seyhh dah macam keje kat site jek.
Gaknya org keje site pun x kotor camni.
Nak singgah carwash, bawak anak2 harus ah nnt sengsara jadinya
niat asal hati berkata "Takpe sampai umah nnt cuci sdiri ala kadar"
tapi bila dah sampai umah lain ah plak jadinya
penyakit "M" dah tahap dewa terus ngadap FB smpi lebam
minta2 ah pagi ujan jd x berapa nampak sangat kekotoran yang sangat tebal.
Ishhh mmg nyesal lalu kawasan tu.

Jot's :: Sangat malas skang...

footer

1 yang membebel:

xazryx said...

ha'a la .kotor sgt .xpe2 .ade mase cuci ye .baru la kilat .hehe .

 

Ω Bebelan DaSy Ω Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea